Isnin, 10 Jun 2013

Hahihu..Love

Jatuh cinta. Aik??! Haa nampak tak? Apehal tiba-tiba aku ni?
Ya akhirnya!! Aku bercinta........urmmm

Oke fine.

Bercinta dengan siapa? Ohhh no komen.. ''ececehhh..'' hahaha..

Aku sebenarnya masih konfius dengan kesesuaian gunapakai istilah untuk situasi aku sekarang dengan si dia.

Sama ada, KAMI sedang bercinta atau aku saja yang mencintai dia? (sebenarnya aku pun masih janggal dengan perkataan ''cinta'' , maaf jika anda rasa nak muntah)

Memanglah, dah declare, aku rindu dia, dia pun pernah kata yang dia juga rindu, .. oke oke, dengan kucing peliharaan pun boleh rindu kan? Orite, tak sama kot..

Masalah aku ialah,

Aku punya puisi indah,
Kutulis dari dalamnya perasaan,
Perasaan ku kepada mu,
Supaya kau bisa mengerti,
Tentang jatuhnya hatiku kerna mu,

Tapi bagaimana?
Engkau masih tidak menyatakan,
Tentang jiwa ku bagi mu,
Perasaan mu terhadap ku,

Baru lah aku bisa menghias puisi indah itu,
Bersama senyuman manis mu,

ini betul-betul,, bukan main main ye sayang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan