Khamis, 7 Oktober 2010

Maaf dipinta..

 Dah lame jugak aku tinggal kan blog ni..x update2 langsung..sebab nye,dari awal Ramadhan dulu sampai last Syawal ni ,banyak betul bende nak kene buat..maklum lar, 2 bulan suci tu mmg syok untuk aku dan x ley aku sia-siakan...sekali setahun kan..
Sebenarnye aku pun 'blur' nak cerite ape lg kat blog ni...pening dan tensen untuk aku pikir kan,, rabak bulu hidung ni dibuat nye..

Tapi aku rase bangge gak, bile ramai member2 aku atau ''looser2'' bukak dan bace nota2 kat blog yg x serupe bikin ni..semue bagi komen2 yg best serta semngat untuk aku..thanks a lot fren..

Memang matlamat blog ni untuk dibace oleh mereke2 yg aku gelar 'looser' atau org yg cepat patah semngat ,banyak masalah..maklum lar..cite2 nk jadi motivator..tp apekan daye...

bagi mereke yg boring2 update blog aku..thanks bebanyak semoge byk lg la idea aku untuk ngkorang...ade lg berape hari nak habis Syawal...rase nye belom lambat untuk aku ucapkan ..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MOHON MAAF LAHIR DAN BATIN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan