Rabu, 1 Mei 2013

Membersih Sawang.

Oh God!!

Dah bersawang-sawang nampaknya blog ni. Lama sangat tak berpenghuni. Maaflah, bukan tak ada idea tapi masa yang aku ada dah terlalu padat dengan pelbagai aktiviti sehingga tak sempat nak menguraikan lipatan laptop ni. Tapi tenang ya saudara-saudara, aku tetap juga punya banyak idea untuk digarap dan diabadikan dalam blog ni. Alhamdullillah.

Okeylah, sebenarnya bermula 2 April hingga 17 April kelmarin aku pulang kampung di Indonesia. Adalah urusan peribadi yang dikerjakan sikit, panjang kisah nya. Terlalu sibuk sehingga tak sempat nak update apa-apa melainkan di Twitter dan FB melalui handfon dengan plan data internet 8gb aktif dalam tempoh sebulan dengan harga cuma 50 ribu Rupiah bersamaan kira-kira RM 15. Power kan? Malaysia tak ada kan? Eh, gurau-gurau. Saya masih patriotik oke..ha ha ha.

Namun, akan ada beberapa perkara yang aku akan huraikan nanti. Pengisian baru atau ole-ole dari Indonesia yang aku bawa untuk semua yang bersama dengan One Hand Typer.

Stay tuned!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan