Ahad, 12 Jun 2011

Kerusi Si Sampah..the end..

...Masih belum tergamam si penguasa kotor yang masih merasa dirinya memanggang makanan dengan matahari. Adapun kecelaannya sudah mula menjadi kudis namun masih lagi dia angkuh bagi menutup kudis-kudis yang hampir bernanah.. Tanah-tanah perlupusan sudah mula sedia menerima sampah seterusnya untuk dibakar,ditanam atau dikitar semula tetapi masih angkuh si sampah itu mengaku durjana sedang bumi nya sedang menelannya sedikit demi sedikit dan hampir tiba masa untuk karam semua pemilikannya dan tetapi dia masih mahu kudis itu bernanah..

..Adakah perjuangan yang dia lakukan? Apakah punca dia masih meninggi diri sedang tiada lah terlihat akan tangannya melakukan apapun? Matlamat apapun yang dia bicarakan dahulu yang pastinya semuanya telah gelap kerana dialah yang dulu mensia-siakan kecerahan itu hanya kerana kegilaannya mengutip peluh-peluh si gundik dan pengipas yang kini menutup hidung kerana bau busuk dari si sampah.

...Kudis sudah pun bernanah dan telah pun membesar bengkaknya hanya menunggu masa untuk meletup sendiri walaupun mengambil masa yang lama ,biarlah nanah itu meletup sendiri daripada diletupkan..kerana barulah dia akan sedar,,tiada yang abadi di dunia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan