Selasa, 8 Januari 2013

Tahun Baru 2013.

poom poommm!!

Tepat jam 12 tengah malam 31 Disember 2012 dilancarkan persembahan bunga api yang gilang gemilang di langit Kuala Lumpur setelah 10 saat sebelumnya diadakan acara count-down. Harap masih belum terlambat untuk aku ucapkan selamat tahun baru untuk semua. Semoga 2013 lebih baik daripada tahun sebelumnya. Bagi mereka yang punya azam baru...goodluck!!!

Seperti tahun lalu, sambutan tahun baru aku kali ini juga di kota raya metropolitan Kuala Lumpur. Di Skate Rock n Roller 2012 yang diadakan di Kompleks Rakan Muda Bukit Kiara. Jika tahun lalu, aku ke KL dengan menaiki kereta baru yang hanya boleh memuatkan 5 orang penumpang tapi tahun ini aku memandu sebuah van dengan kapasiti yang lebih besar. Maka beramai-ramailah kami ke KL hari itu.

Walaupun matlamat utama aku meraikan tahun baru ialah di Dataran Shah Alam bersama Ustz Azhar Idrus tetapi tidak apalah, semoga tahun mendatang punya peluang buat aku bersama mereka yang bertuah itu. Lagipun sambutan tahun baru aku masih positif dan sihat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan