Selasa, 8 Januari 2013

Tips Untuk Jadi Hot.

Ohh.. Saya mungkin sangat jelek, tak popular, tak stylo, loser atau apa lagi yang anda jijik kan? Oh saya tak ada tangan? So, adakah anda hairan? Saya cacat dan masih berdiri lebih tinggi dan terus berdiri berbanding anda yang mencacatkan diri anda sendiri demi sebuah garapan imaginasi terdesak anda untuk menjadi popular? Dan anda ketika ini merasakan bahawa anda lah yang terbaik serta mengenepikan yang tidak bersamaan dengan tahap kehangatan seperti anda? Cara anda untuk popular dan dikenali itu, tersangat besar salahnya.

Saya memanglah bukan siapa-siapa. Tapi saya akan ajarkan cara untuk anda yang hebat berbakat besar itu menjadi lebih popular. Begini jika anda ternampak saya dan pada masa itu saya perasan anda lalu saya hulurkan tangan untuk bersalam. Anda tidak perlu memandang saya dari hujung rambut hingga hujung kaki saya untuk anda rasa lebih hebat, cuma jawab salam saya, jabat tangan saya, berikan senyuman dengan sedikit pertanyaan kosong, maka saya sangat pasti yang anda akan jadi lebih popular kerana attitude anda yang hebat. Sekian. Selamat Mencuba!!

*saya bukan siapa-siapa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan