Isnin, 16 September 2013

Pengulangan

Seketika ini, saya cuba mengulang kembali atas apa yang pernah saya tegas kan di suatu bahagian lain sebelum ini, supaya anda tidak menganggap saya dengan sesuatu pemandangan yang berlebih-lebihan apabila membaca perkataan-perkataan yang saya sematkan di dalam blog ini.

Tidak lah saya yang serba kekurangan dari segi fizikal, mental dan ilmu pengetahuan ini cuba untuk memandai-mandai atau mengada-adakan agar dipandang mulia. Apa yang menjadi tujuan saya adalah mencari jawapan atas apa yang menjadi permasalahan saya sendiri.

Permasalahan saya itu bukan lah bermaksud saya yang bermasalah tetapi kejadian atau peristiwa di dalam lingkungan kehidupan yang membuahkan banyak persoalan di dalam pepohon pemikiran saya. Lalu, saya cuba kongsikan formula atau jawapan yang saya dapat kan dari persoalan itu melalui cerita atau kata-kata ringkas.

Mungkin saya bersikap paranoid ketika mengulang pencerahan ini, kerana ramai yang bersetuju dan mengambil ikhtibar daripada petikan-petikan daripada blog ini. Jutaan terima kaseh.

Dan doa saya yang anoyying ini,

Semoga berbahagia dan diberkati Tuhan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan