Sabtu, 8 Oktober 2011

Ini aku II

Aku tak punya tangan untuk menampar,tempeleng,pukul sebatang,ketuk kepala atau menumbuk. Aku tak ada hati langsung nak maki hamun orang macam setan sebab setan suka makin hamun. Suara aku bukan untuk menindas orang jahat atau orang baik. Tak perlu nak cakap banyak ,hanya soalan hidup dan dugaan yang aku jawab bernas. Kalau tangan aku dah sembuh kelak (insyaallah) pun aku akan terus bersabar tanpa dayus tapi aku akan terus anggap orang yang suka makan kipas sebagai sampah berulat berlendir. Sampah paling busuk di ruang galaksi. Sampah untuk anjing-anjing liar. Si pengipas bangsat ni lah anjing liar berkurap.

Tapi aku tak ada tangan nak baling batu atau memukul.
Tapi aku tak ada hati untuk menghalau.
Tapi anjing juga makhluk.
Tapi ada kah ubat untuk hilangkan kurap tu?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan