Isnin, 31 Oktober 2011

Rindu Pada Dulu.

Sebenarnya rindu juga aku dengan life yang dulu di masa tangan aku masih ada. Waktu semua perkara aku boleh buat sendiri, ke mana-mana pun seorang diri. Dunia ini dah tak asing bagi aku. Hidup sekadar mainan waktu itu. Aku tak pedulikan sesiapa pun yang sakit di sebelah ku.

Perempuan memang banyak ,tapi mujur aku bukan kaki perempuan ,semuanya ku anggap kawan yang menjadi penaung bagi menaik taraf rasa konfiden aku untuk bergaul. Memang aku mengaku, ada juga kesilapan busuk yang aku lakukan, tapi aku ingat dan menyesal.

Aku takut jika aku terus hidup pelbagai khilaf yang bakal aku munculkan dengan tangan ku ini.

Alhamdulillah.

Allah ambil tangan aku,
Mungkin Dia rasa ia boleh merosakkan aku.
Aku bersyukur Tuhan keep attention terhadap aku.

Sekarang aku ada akal dan masih boleh berjalan,
Tuhan beri sedikit kemudahan untuk aku menaip.

Yang penting,
Tuhan telah hidupkan sahabat-sahabat aku,

untuk aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan