Rabu, 17 Julai 2013

Ramadhan 2013.(1st test)

Puasa di hari pertama Ramadhan, aku dah dapat ujian pertama, ujian yg begitu menguji mental dan kesabaran serta ketabahan bagi aku supaya menerima hakikat bahawa ia adalah sebuah ujian dari Tuhan,

Handphone Sony Experia P yang aku punyai selepas adik aku mendapatkan Galaxy Note 2 yg aku hadiahkan sempena kecemerlangannya meraih keputusan cemerlang dalam SPM beberapa bulan yg lalu , hilang sekelip mata.

Yaaa..memang ada suspek yang boleh dituduh , tapi jika memang dia adalah dalangnya, tak mungkin dia bisa mudah untuk mengaku. Maka aku biarkan saja daripada berlaku sebarang pertumpahan darah..lagipun bulan puasa kan...Respect..

Dan hikmahnya..hari ini aku sudah punya fon yg lebih canggih dari itu. Lagipun, aku mmg berkehendak untuk menukar fon sebelum ini, asyik tangguh-tangguh, kali ni tak boleh tangguh-tangguh dah. Kira okey sangatlah, senang nak update blog..huhuhuhu

Alhamdullillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan