Selasa, 23 November 2010

Kenduri Kahwin Jiran ku yang Best!!

  • 21nov '10.,abang kepade member baik aku yang title facebook nye 'muhd ridzwani muhd daud' atau aku lagi senang panggil 'adik'.
  • Abang beliau kawan-kawan panggil Alang yg merupekan vocalist Cookie Monster [old school hc](off) suatu ketika dulu.
  • kire influence aku ni.
  • meriah sangat la sampai pukul 6 pun tak habis-habis lagi. gempak an..?
  • rumah aku juge digunekan untuk kenduri tu,,seperti mesin kelape,,elektrik ,,air..
  • banyak la rumah-rumah kejiranan kami kat jalan suria 2/2 TMN GUNUNG MAS tu digunekan.
  • mereke kuat berkerjasama..mak aku da cam ''leader''. (hahahaha)
  • semue sibuk berkerje bagi menjayakan majlis ni..tapi aku tak dapat nak tolong..hummmm.sedih.
  • tak de langsung yang curi tulang melainkan Izzul yg buat2 pening dan tumpang tido kat rumah aku dan bang Razak baginda yang tumpang tengok badminton semi-final aSIAN GAME (LEEchong wei v chen jin)
  • hahaha..tapi tu je la.persiapan mengambil dalam 3 hari bermule Jumaat(akad nikah) besok nye baru mule aksi persandingan kat rumah keluarge pengantin perempuan dan aksi masak memasak di kawasan lorong rumah kami..yeahhhh!!!!!!!!! dan ahad (rumah keluarge pngantin lelaki)
aku tak bangge langsung dengan negare ni walaupun da ke angkasa lepas. tapi aku mule rase bangge bile tengok kite semue berkerjasame dan menjadi satu solidarity yg kuat.  tiade lagi sengkete pade mase tu bile dendam tercantum sekali dalam solidarity tersebut dan ia musnah bile ade hati-hati yang baik lebih kuat di situ. semoge ia dapat diteruskan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan