Isnin, 15 November 2010

aku kini...

Satu hari mak aku sembang2 ngan beberape org makcik kat depan rumah aku..tyme tu kul 5 ptg..aku kene gerak g padang untuk bersukan..haha..mase nak kluar tu..aku senyum ah kat makcik2 tu..pastu makcik2 tu muke tercengang je tengok aku..mak aku lak pelik tengok makcik tu tercengang..aku da rase amat pelik,,tp aku pedulikkan sebab nak cepat..


bile jauh sket dari dierang,,aku dengar suare makcik2 tu terkikih gelak,,kire gelak cam gedik2 kot..aku terase,,hati aku meletuih2 dalam perjalanan nak ke padang.ish3..


aku sampai je padang,terus mein bola..sampai azan aku berenti..n aku pun balik..dan berharap makcik2 tu xd kat situ lagi.buat paneh hati..


tengok ade lagi..adeh..grr..x tau nak balik ke da maghrib ni pun nak ajak mak aku bergosip2 lg..aku pun senyum dan angkat tgn kat dierg dan sebut ''cik.hehehe'' harr kali ni dierang senyum..hehehe,,paneh hati tadi rede balik..
pastu dengar lagi dierg terkikih2..cam tahan gelak..(imagine sendiri)..


aku pun terus amik rokok sebatang dan isap sementare tunggu badan sejuk..x lame pastu mak aku pun masuk..sambil senyum2 ngan aku..haarr aku bile dalam situasi macam ni aku blur..aku tanye ah kenape? n then mak aku pun g tau..


''makcik2 tadi terkejut tengok pi'e tegur dierg pastu senyum,,x cam dulu ,orang kentut pun x tegur..orang senyum pun xd respon..dierang cakap sejak lepas xciden ni baru pi'e agak mesre ,,da pandai sembang2 ngan org tue..''


huhuhu...aku pun kembang semacam,,uiyoooooo..iye ke? 
maknenye,,Aku telah dijadikan topic hangat dalam Gossip2 mereke...gurrrrrrrrrrr..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan