Selasa, 23 November 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha (17nov '10)

  • aiseyh..harap belom terlambat lagi nak ucap selamat. sebab hari-hari sebelom amat sibuk.
  • tapi raye haji ni memang banyak bagi pengertian dan keinsafan kat diri yg jahil ni..
  • tahun ni aku memang akan mule kan perjalanan untuk sebuah pengorbanan.
  • aku akan mule mengambil diet yang berkhasiat dan kurangkan minum ais atau kabornat.
  • Alhamdullillah ia berjalan dengan lancar walau 'setan' terus membisik-bisik supaye mati dalam nafsu aku sendiri..
  • aku juge akan mule berkorban mungkin pada 'awal muharam' dengan azam nak ''berhenti merokok''.
  • sebab rokok da banyak memperkosa paru-paru aku dan membakar poket seluar ni.
  • hari raye ni,,harap kite dapat melupekan sengketaan,hasad dengki,budaye benci membenci,mengklasfikasi darjat dan kaum. 

Bile menonton ''khabar haji'' kat Astro OASIS / rase memanggil-manggil lak..entah bile la dapat ke sana..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan