Selasa, 23 November 2010

sekitar hari ini (22nov '10) ''part 2''

 cerite pesal hari ni memang tak abis lagi. Lepas nyot2 balik datang lagi seorang brother yang bername Malek yang popular bersame Cookie Monster-Devilica (off) . Lepak kat  jejantas T.S yg berdekatan dengan Studio Seventh Heaven milik bang Madi. Pade mulenye Angah iaitu member aku yg bermain drum bertanye pade bang Malek tentang sesuatu berkenaan  alat muzik yg aku cintai sampai sekarang walaupun terpakse aku lupe kan. then ,Malek dgn sikap profesionalnye pade kami mengajar Angah secare lisan. Banyak jugak nasihat2 yg diberi dan membuka mate kami dengan lebih luas. Hasrat memang nak kongsi sekali tapi panjang sangat ,letih aku nak menaip. Nanti aku ceritekan sedikit demi sedikit tentang ape yang diceritekan oleh MalekDevilica.


walaupun tak sampai setengah jam tapi,memang banyak aku belaja walaupun ia baru sedikit.
dan Hc/punk tetap best..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan