Rabu, 9 November 2011

Lesen Kereta

Sebelum kemalangan dulu, sepatut nya aku akan menghadapi ujian jalanraya JPJ untuk mendapatkan lesen P kereta. Ujian tersebut akan diadakan pada hari jumaat di Delta Mahsuri, Tampin. Memang Tuhan ada perancangan Nya yang terbaik untuk aku apabila aku mengalami kemalangan tersebut pada hari khamis iaitu sehari sebelum sepatutnya ujian itu diadakan.

Selepas 3 tahun , tangan kanan ini masih belum sembuh dan berfungsi seperti sepatutnya tapi rasa aku, begini sudah cukup elok maka aku cuba memohon lesen semula. Namun , aku perlukan kelulusan doktor dan pihak JPJ. Walaupun banyak kesangsian terhadap aku , semuanya berjalan lancar..

Alhamdullillah

JPJ meluluskan permohonan aku untuk mendapatkan lesen kelas A untuk OKU. 
Dengan syarat aku wajib memiliki kereta Auto yang diubah suai 'starter' dan stering nya.

Nampak nya, aku kena lah beli kereta.

Yeahh !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan