Selasa, 22 Jun 2010

brpoya poya di port dickson..

 penganjur :afif si gedik
driver     :afif si gedk..
penumpang; AKU, hairi the arrival, n not expected passenger..fareha..
matlamat/tujuan; teman afif g nta barang kt taman politeknik port dickson...


bertolak dari taman gunung mas,tampin pd pukul 6ptg..afif bersame kerete picanto biru laut nyer brsame2 hairie jemput aku kt umah aku dan bertolak..sampai kat taman sebelah terserempak ngn fareha seorang awek dan kami pun mngajak die dan die pun follow....

berborak,bersembang,ketawa2 sesame sendiri..kami tibe di taman poli pade pukul 7lebih..agak lewat dr mase yg kami target kan mungkin kerana jalan yg teruk dan selekoh2 tajam..apabila tibe di rumah afif di lorong 5 taman politeknik pd..afif terluper kunci rumah nyer dan rase cam nk cekik lutut afif..haha..
kiterg pun sumbatkan barang2 tu kt tingkap jer..

dah setel sumer kiterg gerak g bt. 4..mein pasir,mein air laut dan memijak-mijak ketam yg kecik2 tu..air laut surut mase tu..jalan2 mnyusuri pantai,sedar-sedar da sampai hujung pantai..nk amik gmbar ,camera xd flash..adoiyai..

kiterg gerak g kt kerete yg trletak hampir 500 meter dr tmpat kiterang mase ni..dlm perjalanan ke kereta,fareha tanye kt afif bank CIMB..dier nk cucuk duit..dan dier sudi blnjer kiterang KFC....hehehe..aku suke kfc..
tgh aku tersengih-sengih aku trnmpak tali kain yg hampir tertimbus oleh pasir pantai...aku pun tarik kain tu..alangkah terkejutnyer apabiler ditarik,bnder tu coli sebenarnyer..hahaha..fareha segan2 silu...yg afif ngn hairie buat2 alim..aku pulak rase serba salah sbb dierg tgok ak cam mamat giler seks..cepat2 ak timbus balik..

kiterang g pekan Port Dickson mncari cimb bank dan kfc..bgus ah ak dulu skola saner..so..tau ah an..
kiterg amik kputusan untuk bungkus jer kerane afif trpkse rushing sebb mama dier nk guner kerete...fareha beli kfc sorang satu set..1 set ad 3 ketul ayam...waaaaaa syok nyer..hairie yg suap kan aku...tanks hairi..
afif gedik ngn fareha kt depan cam biase..mintak suap bagai..aku x jeles..x jeles pun..huhuhu.

pada pukul 11 pm kiterg sampai Tampin......

jutaan terime kaseh kpade..

Afif; bg aku follow ko..best wei..ak tensen sbnarnyer pagi tu...

Hairi; suapkan aku kfc yg hebat..

Fareha ;belanje kfc..dan mnyerikan suasane aku hari ni..pergghhh...

GUDLUCK for all!!                                          Fareha



      Hairie..sori gambar ko aku x jumper..

2 ulasan: