Jumaat, 25 Jun 2010

Adakah aku akan menjadi jutawan seperti yg di war2 kan?????

lpas aku xcident..byk tul dpt member..x kire baye2 aku,,pkcik2,mkcik2,atok2,nenek2....popular wei aku...
ke mane sje pun aku g..mesti ad org tegor...dan yg paling syok mesti dierg ckp aku nnti akan jadi kaye raye...
jutawan mude...org kaye baru..
HAHAHAHA..!!!
adekah btul ap yg mereka katekan..aku macam x caye jer..
okey2 ak example...

  1. kat hospital....''tu org kaye baru tu..da cek??''(assistant medical hospital Tuanku JAAFar.)
  2. g pasar..''ngko yg excident ngn trellr tu kan..?? wei jutawan mude ko nnti...(pkcik jual terung)
  3. kt tandas awam..''oh ko..jutawan..!!!'' (brader yg jge tandas)
  4. kt karoeke..''wei brader millioner..belanjer aku melalk nti weii!!''
  5. kt warung cik saadon...(haar yg ni lg dahsyat..dgn warung penuh tu..biler aku sampai...) haarrr..pelanggan2 sumua!!! inilah jutawan mude kt Tampin ni..berikan tepukan..
Adeh..
camtu sekali mereka mmbuataku jauh berangan..
tibe2 lawyer ak..MR GOVI ckp kat aku..
'' nnti court klu hakim nk bg sejuta ckp x cukup taw..
awak bley dpt lebey dr sejuta setengah..''

dan aku pun terus berangan dengan duit2 tu
nanti...

kerete besar...driver..banglo...
syarikat sendiri..

syukur pade Allah atas hikmah nyer....

semoga aku sellu berade di jalan yang lurus..
dan di redhaiNya..

AMIN.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan