Sabtu, 19 Jun 2010

Langit Tak Selalu Cerah

mule-mule pagi tu
hari okey jer..
aku nampak kain baju tersidai kat pagar luar..
family aku semuer nyer keluar pegi kuala lumpur..
tinggal lah aku sengsorang kat rumah..
sekali lagi aku perhatikan.
kain jemuran tadi.
hari okey..tak ada tanda-tanda langit akan brubah menjadi rahmat yg maha Agung.
aku pun sambung tido balek setelah sebelum itu tido aku dikejut kan oleh suara lantang mak aku yg tgh cakap ngan telpon..tertekan tul..tgh mimpi diana danielle..kacau jewr..
aku pun mencari mimpi tadi balek..

x lame lpas tu aku bersin..
dengan mate cam panda..
aku rase bilik aku tu sjuk jer...
dengar bunyi hujan..bunyi mmg lbat ah...
memang best tido ni..
bru jer niat nak terlelap balek aku teringat 'boxer' bertuah aku...
boxer Padini yang style..nak pakai jap lagi lar..
time nak gi surau nanti..

aku teringat 'boxer' tgh sidai kat pagar..jap lagi kering lar tu..

Tapi masalah nyer tengah hujan ni..
biol tul....aku pun lari keluar dgan kaki yg agak tempang..

Ya Allah...Lahaolawalaquatail
labillah.......
kain jemuran tadi da kuyup...

akibat kelalaian aku...aper nk jawab kat mak aku nnti..
da lar bju tu dier nak pakai time naik mahkamah sok pagi..
hari da kul 5 ptg....lame nyer aku tido...
terlepas citer doremon kt astro ceria


dengan kecewa memerhatikan air menitik-nitik dari Padini aku....

aku teringat pepatah;

LANGIT TAK SELALU CERAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan