Sabtu, 19 Jun 2010

keparat bermuka2

iblis bertopeng kan manusia.
itu lah ungkapan atau gelaran keramat yg
mungkin sesuai untuk some people yg akan aku maksud kan..

aku rase org2 camni mesti ad dlm hidup ngkorg..
biler die dkat ngan kiter
dier lah sahabat atau teman sehidup semati..
dier akan slalu bersama kiter...
ape2 yg kite cakap,suke,buat,pakai...
semuer nyer bagus bg dier..
tp biler die dkat ngn kiter jer lar...

biler dier jauh atau x d ngan dier...
di situ dier muler bertukar jadi setan..
kutuk blakang2...tapi mmg x le pun kutuk depan2.
mesti gadoh nyer...haha..

aku rase nkorg x paham lg ap yg aku maksud kan...
mksud aku kire hipokrit or talam 2 muker lorh..

tp setiap situasi msti ad baik buruk nyer...
msti ad hikmah...
grenti punyer lorh...

huuuuuuuuuu.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan