Sabtu, 17 Julai 2010

CARPARTHIAN.wanderlust tour 2010(14 july 2010)

finally,semue nyer da selesai. Gig yg aku dan kawan2 nanti2 kan kat Tampin ni dah pun dilangsungkan dgn jaya nyer oleh mereka-mereka yg terlibat mengatur event tersebut,band-band dan ''crowd2'' yg dtg dr pelbagai tempat..
Gig yg sepatutnyer bermuler pade pukul 8 pm(seperti dlm fliers) bermuler agak lewat sedikit....
banyak gak idola2 aku datang..terujer sungguh diri ini..apabila melihat Pali (Second Combat) yg bermain untuk band Collage berjalan2 di hadapan aku..
nak tegor..segan...nak jer aku suruh Awe bukak lagu Infidelty kegemaran aku...
tp apakan daya..ahahaha...
tapi kiterang tetap sedih dan kecewa apabiler bang Malik x pat dtg sbb ''busy''...
tp bang Razak ade kire okey ah..

ini turutan persembahan band-band..

 1. RED BULLET



2. TOWARD NOVEMBER


3. COLLAGE


4. VIRGINIA ON DUTY

5. KIDS ON THE MOVE

6.DAIGHILA


7.CARPATHIAN(Austaralian)




bagi aku dan kawan-kawan ini gig yang paling terbaik pernah kiterang perform..

thanks bebanyak kepada Abg Amar yg sudi menrimer band RED BULLET untuk perform jugak walau pade awal nyer slot da penuh..
thanks yg teramat jugak kepade Abg Malik yg bg kiteorang semangat untuk mein gig ni...
dan semue kengkawan dan crowd yg bg support baik punyer..
walaupun kiterg agak menjahanamkan gak event malam tu..
hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan