Rabu, 21 Julai 2010

tentang wanita idaman..

x
Hummmm.....biler dok sengsorang n x der kejer yg aku boley buat..mesti terpikir tentang mase depan yg aku x tahu lagi kesahihannyer..yg aku pasti aku akan mati satu hari nanti...
Tapi yg tu aku x pikir ah..tu urusan Allah S.W.T...tp kene gak ingat supaya x melampaui batas2 hidup yg sementare ni...

Tapi selain tu..aku terpikir gak yg aku akan kawin satu hari nanti... kalau umur panjang larr..kalau diizinkan...
dan terus larr aku berangan tentang bentuk rupa paras wanita@isteri idaman aku tu...uhuhuhuk!!(batuk)
tp apakan daya..manusia hanya boleh merancang berusaha...Allah yg menentukan..
tapi aku tetap nak berangan gak.....aku tak kire..ngkorang per tau..da aku suker berangan..suke hati aku larr!!!
eh? emosi lak..sori..

hummmmmmmmm.....
camner eik?
aku ni jenis cepat muak ngan orang yang suker berdrama2..
banyak sangat tengok carekarama,sinetron atau citer hindustann..
cakap sket touching bagai..
so.........ciri-cirinyerr..

  • dah tentu lar pakai tudung..pakai cardigan..tutup aurat..keturunan baik.....virgin lagi..kalu tak awal2 dier da kene reject ngan mak n abah aku yg ganster tu..kire tahu agame larr..solat x tinggal bagai..
  • haarr..aku ni suker membebel sket..tapi sket jer larr.so...harap2 dier seorang yg penyabar dan memahami keadaan aku..tapi aku pun kene larr paham dier jugak..saper x syg bini oi!!
  • jangan larr suker desak2 aku.. ckap sekali suda... aku tau larr ap nk buat...sabar yer sayang~~(oi mak ai)
  • selain sayang aku..dier kener jugak sayang mak bpk aku...tp tang bapak aku tu jangan sayang sgt..susah aku cr makan nanti..huhuhu..(sori bah)
  • jangan larr kuat naa tengok drama2 t.v yg buat2 tu..yg leleh2 bagai..tp xder mesej2 yg baik..nanti muler lar suh aku hantar balik umah mak ko bagai...
  • dier kener lar menghargai aku dan menghormati aku sebagai laki dier(mule berangan tahap maksimum)..walaupun dier ex-brad pitt,tom cruz or akak angkat justin biber..
  • dan kalau boleyh biar lar berkarier...ader kerjaye sendiri..aku x kisah sebab aku milioner..uhuhukk..tapi maner larr tau aku bankrap ker...tp boley lar dier buat duit kejer dier tu buat duit poket...(aku x kedekut eyy)
  • dan las sekali..ini yg paling penting...memang paling penting lagi importance..dier kener larrr cantik..berkulit putih..mate menggode..sama ada dari luaran atau dari dalam jiwa dan sanubari beliau..hhhahahaha

ni cumer angan2 dan impian aku jer..harap2 dapat lar yg macam ni..
amin....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan