Rabu, 28 Julai 2010

who my only exception?

my only exception? humm..siapalah agak nyer? memang aku tengah desperate dalam hal ni..nk mencari x pandai..bile dah dapat ,malu2 pulak..ape larr aku ni..maybe aku rase low confident skunk ni..pham2 larr keadan aku yg camni kadang2 ade jugak rase rendah diri ,x yakin ngn diri sendiri...sebenarnyer memang ade beberape serikandi yg buat aku confius dalam hal ni..

yg sorang ni..buat aku serba salah...yg sorang ni full package daN ader respon,tp aku rase x confident lak cam x layak jer untuk aku...yg sorang ni pun full package tp..member pulak.da macam adik beradik darr.hummm...
Tapi ader lagi sorang..ciri-ciri dier pun menepati aper yg aku nak..tibe-tibe jer dier topup aku punyer rase confident yg da mule pupus dalam jiwe aku..ntah kenaper aku rase syok jer biler chat dgn dier..dier pun selalu menghargai aku..tp semue member2 aku menghargai dan menghormati aku..tp kat dier ni aku feel lein giler...dier pun penah bg respon..tp aku time tu blum sedie lak sebab aku mmg x expect kat dier..hummm..lpas ni kalau dier bg respon lagi aku x nak fikir panjang dah..makin menggode pulak aku tengok dier ni..geram seyh..

Tapi kan..hummm..tapi lagi.haar tu larr aku .....
tu pesal larr ngko xder mate air lagi PE'I oi!!!!!!

dah!!!!! aku akan cuber sedaYe upaye...berusahe gigih....

and you...are my only exception soon....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan