Rabu, 21 Julai 2010

haishhhhhhh..........

hurmm..pelik tul sejak akhir2 ni. 
dierang busy ker?? dierang malas ker??
atau....
hummmmmmmm......
Aku malas nk fikir negatif..nanti ader pulak yg cakap aku ni kabut..
Tapi aku rilek jer larr..
x kan 24 jam nk mengadap aku jer..
saper larr aku ni yg x ley buat keje sendiri..
sumer nak ditolong..
makan disuapkann..
minum dituangkan..
rokok dibakarkannn..
berjalan nk ditemankan...
haiishhh..
time ni larr.
aku boleh nampak siaper member aku sebenarnyerr..
untung gak jadi cam aku..
hahaha..
tapi aku tak kisah semuer tu..
chill jer..

aku anggap dierg tu busy dan aku kener selalu do'a kan dierang berjaye 
suatu hari nanti..

aku percayer kate2 Tun Dr Mahathir dalam puisi yg dier nukil sendiri..

''Hari Ini Jalan Ini...Perjalanan pasti semakin berliku..kerana
 MASA DEPAN..BELUM TENTU MENJANJIKAN SYURGA..''

dan untuk sesuatu yang baik kita kener larr melalui cabaran getir 
supaya setimpal setiap peluh yang menitis
ke tanah dengan kejayaan dan kebahagiaan yg dituntut...

bak kate abah aku...

''indak sanang kajadi anak sanang''

''tidak senang nak jadi orang senang..''

GUD LUCK TO ALL MA FREN...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan