Ahad, 19 Disember 2010

sekitar hari ini (18dec '10)

Hari ni memang banyak event2 yang aku mesti pergi...Aku telah berjanji pade rakan-rakan
supaya menghadiri event2 tersebut..antarenye :

menghadiri gig Metal Fest di Johor Bharu.
menonton perlawanan rugbi di  Seremban.
menghadiri Majlis Ceramah Maal Hijrah di surau.
menonton perlawanan bolasepak Piala Suzuki AFF  di rumah bersame abah.

itulah antare event2 yang perlu aku pilih supaye ia bermanfaat untuk aku.

tetapi,aku telah membatalkan semue date2 di atas selain Maal Hijrah kerane majlis itu hanye merupekan kaba angin semate2..aku membatalkan semue date2 tersebut kerane sesuatu yang lebih penting..perkare tersebut ialah.....

''latihan mengatasi masalah malu bertemu perempuan'' 


okey..memang pelik sikit bunyi nye,,bende ni adelah plan aku sendiri tanpe ade sesiape pun yang tahu sebelum ini...tujuannye ialah untuk aku mengatasi kelemahan pade diri aku yang nervous tak tentu pesal bile bercakap atau bertemu dengan perempuan...entah kenape la aku dapat penyakit ni...tapi tak pe,aku harus mencubanya..


aku telah memancing beberape gadis hebat dan single di facebook untuk keluar bersame aku..yeah3....
yaa...akhirnye seorang yang terpilih..aku tak perlu beritahu name beliau sebagaimenjage privasi kerane takut jadi kontroversi..huhummm


hahaha..beliau pun tidaklah mengetahui tujuan sebenar aku ni melainkan sekadar lepak-lepak minum. Pade mulenye rase gementar tersebut masih lagi stabil..dan aku nampak nye seperti seorang yang cool..
Sehinggalah kami bertemu..


GULPPP~~


lawa lah pulak...uiyoo..tak berani aku nak pandang mate beliau...terus mengigil-gigil lutut ni..tibe2 aku jadi blur dan terkepit..huishhhh...tapi selamat beliau perasan dengan kelakuan aku tu..Kami kemudiannye pergi ke kedai mamak berhampiran untuk minum bersame...yeayy...selamat beliau banyak bercakap dan suke tergelak..haha..
selamat la si Mushawer ni ade teman sekali..kalau tak memang terkepit-kepit je la aku..
tapi aku masih steady la borak2 walaupun cover2..tah ape yang aku cover aku pun tak tahu..


yeaaa...sebelum ade kontroversi berlaku dalam hati,,kami pun bersurai...




tapi aku sifatkan test ni aku gagal..sebab aku teruk sangat..
harap lepas ni dapat lalui test ni lagi..haha..aku akan cube yang terbaik...


tapi ini hanye sekadar testing untuk aku mencabar salah satu kelemahan dalam diri aku..sampai bilelah aku perlu merase rendah diri macam ni kan..aku sedar keadaan aku..dan tanpe beliau sedar aku telah menguji hati budi beliau terlebih dahulu di facebook sebelum itu..dengan menanyakan beberape soalan ... yerr..jawapan beliau memang menyenangkan..huhummm..aku lebih yakin..


Tapi jangan lah sesekali anda merasekan yang aku keluar dengan beliau sebab ade ape2 hubungan khusus..
memang tak dinafikan memang teringin ingin mencari pasangan seperti beliau..tapi...HAHAHAA..


berangan boleh la ..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan