Khamis, 9 Disember 2010

niQUITin

niQUITin adalah ubat berhenti merokok..bila aku rasa nak merokok,,aku makan,
bagi aku ubat ni memang berkesan bagi mereka yang betul2 tiada hati lagi mahu merokok..
bagi mereka yang berhenti dengan care beransur-ansur,,ubat ni memang tiada gunanya bagi anda..kerane mahu berhenti rokok ni ialah dengan menguatkan pendirian anda untuk berhenti...ubat ni akan melengahkan kehendak nafsu anda untuk merokok..
 Menghabiskan ubat ini memang lame,,ia berupa bulat seperti ''panadol''..
kita perlu menghisapnye seperti gule2 sehingga habis..
rasanya ala2 ''papermint'' atau gule2 yang sejuk2 tu..
pada permulaannya anda akan merase pedas2 di tekak,,kemudian pedih ulu hati,,kemudian mual,selepas itu anda akan rasekan seperti sesuatu proses pembersihan di dada atau perut,,kemudian perut kembung dan ''angin'' akan berpusu-pusu keluar dengan hebat nye samaada dari ''kentut'' atau ''sendawa''........tiba-tiba anda akan sedar ,,rase untuk merokok itu telah hilang..dan anda akan rase tertekan kerane akan keluar masuk tandas selepas itu...HAHA....

dan rakan-rakan anda yang nakal akan mengusik2 anda dengan rokok ,,supaye anda kembali ketagih memakan asap

RASAKANLAH KEPERITAN ITU UNTUK SEMENTARA WAKTU

6 ulasan:

  1. semoga berjaya ya
    saya suka orang yang mencuba daripada berkata-kata

    BalasPadam
  2. ya terima kasih...huhumm..betul2..

    BalasPadam
  3. bro semoga berjaya. aku rasa cuba dengan tanpa ubat.
    dan ternyata aku bejaya.
    ape yg penting. keyakinan diri kau utk taknak merokok. benda tu sume mindset je.
    so selamat berjaya :)

    BalasPadam
  4. tahniah dan semoge berjaye pie . tingkatkan usehe .

    BalasPadam
  5. ejat, ya2 bagus2..aku da x mkn ubat tu..sbab ia buat perut aku kembung..dan sekarang aku dah tak de hati nk merokok dah...

    thanks yaaa

    BalasPadam
  6. hehe..aku baru 3 hari makan, so 3 ari dah tak merokok..just nk share, rase mcm lelangit aku jadi nipis plak, setiap kali makan sure tekak perit skit mcm nk tebatuk pon ade.doakan aku wehh semoga dapat bebas dari ROKOK!kawan2 aku isap wokok aku isap niquitin nie..heheh..memang betul, jiwa nk betul2 kental beb, kene tahan skit la..xtahan isap gula niquitin nie lagi..fuh..segarnye badan xmerokok..Bantulah hambaMU yg lemah ini ya Allah..amin2.. :)

    BalasPadam