Jumaat, 9 Ogos 2013

Syawal2013 (MalamRaya)

Untuk ke sekian kali nya...aku akan menukil lirikan syawal di dalam blog ini..okey lahh ..daripada tak ada apa nak diisikan...takut nanti lama-lama dibiarkan berkarat pula..

Aku akan update aktiviti seharian...

Bermula daripada malam mantai...sehingga tenang kehangatan syawal...

Insyaallah..

Malam raya..aku tak pernah ingat bila kali terakhirnya aku join masyarakat pergi bertakbir..kerana saat itu, selalunya aku mencurah keringat di bazar Ramadhan..aku rasa semua tahu kot apa aku buat..aku berniaga..

Malam terakhir ini selalu jadi hikmah buat kami yg kesempitan...Alhamdullillah..di Tampin..cuaca baik sehingga ke hujung malam..

Cuma yg tak seronok nya..tiba-tiba demam.. sebenarnya aku nak post content ni malam tadi...tapi demam teruk yg melanda buat aku tak berdaya nak mengetik touch screen ni..

Hasil jualan malam tadi..Alhamdullillah..sangat memuaskan..lepas jugak 4 angka walaupun barang dah tinggal sikit..

Apa yg lebih bahagia daripada itu, ialah aku berjaya puasa penuh, macam 2 tahun sebelum ini..

Haaaa...rindu nya aku pada bulan Ramadhan..semoga jumpa lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan