Ahad, 11 Ogos 2013

Syawal2013 (saturday)

Okay...hari sabtu di hari raya!!!!! Okay tak buat banyak benda pun hari ni..juz dok rumah sampai petang..sambil membincangkan pesal tayar van yg meletup masa otw pulang ke Tampin daripada Seremban malam semalam..Selamat si Aiman tu dok kendong iaitu tempat di mana kejadian ini berlaku..tak sampai 5 kilometer lagi pun dari Tampin yooo...thanks lah Aiman..

Yang kelakar nya..masa kitorang deal dengan dia melalui telefon..Si Aiman ni sedang sibuk layan movie kat rumah.. sampai dia tak tau jam dah pukul berapa masa tu..then, bila dia setuju nak tolong tu, Aiman ni sangka baru pukul 9 malam lahh..sekali dia tengok jam ...dah pukul 2.30 pagi woooo...dalam hati rasa menyesal jer kot..hahahahahaha!!!

Maka, terpaksa lah beliau datang tolong kitorang...thanks lah Aiman!! You are our Batman!!

Jreng jrengg

Berbalik kepada catitan hari ini...

Pukul 5 petang baru lah aku dengan Iza keluar di sampingi oleh Aboi...okey..aku memang selalu tak ada plan kalau  keluar dari rumah sebab apa yg penting bagi aku ialah feel..sebab mood itu kita yg buat okay..bukan ia yg datang..so..aku selalu jaga lidah aku daripada menyebut "tak ada mood"...kalau tak ada buat lah!! Sebab tu kadang-kadang aku tiba-tiba jadi joker atau kaki troll,  sebab nya pasal nak dapat kan mood lah..kalau tiba-tiba jer aku senyap tu..bukan sebab tak ada mood..tapi tengah berfikir...ehemm poyo jer kata tengah berfikir kan..? Hahahahaa. .padahal tengah frust..

Hari ni, aku punya Jarvis tak ada pulak..komrad lain tah hilang mana tah? Frust menonggeng ke apa diorang ni sampai tak keluar rumah hari sabtu...nak contact ..malas..biarlah..apa yg aku dengan Iza buat ialah sing-a-long lagu-lagu Bruno Mars dalam Baby Kenary.. memang Bruno Mars punya track adalah favorite aku ketika mendapatkan feel dengan udara luar..dan apabila nak dapat kan feel tersebut dengan cara yg lebih extreme..aku dengan Iza akhirnya punya plan... Plan yg memang sering kitorang gunakan sebagai alternatif untuk mendapat kan mood..plan ini kami gelar kan.."The Shekilot Escape Plan".. Hahahaa. .tak ada maknanya pakai nama bagai..kitorang karoke lah..walaupun dengan Iza dan Aboi jer..tapi tetap syok!!..

Then, lepak kopitiam sampai maghrib..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan