Jumaat, 9 Ogos 2013

Syawal2013 (Raya Pertama)

Di hari raya...okey demam semakin teruk...tak boleh nak bangun..nak bersin dan batuk pun dah tak larat...badan semua sakit..lemah.. kalau dah begitu cerita nya..alamat nya memang pagi tadi tak pergi sembahyang raya..pukul 1 baru aku bangun..

Hahaha..sebenarnya memang dah setiap tahun kitorang macam ni lahh..raya pertama ialah tidur sepuas-puas nya...apabila hampir sebulan kami menahan tidur demi berkah rezeki di bulan ramadhan...mana tak nya..pukul 4-5 pagi baru kami siap berkemas...

Lazimnya..raya pertama ni, petang bar keluar beraya...semasa buat review ni aku sedang lepak-lepak di restoran mamak paling aku feveret kat Tampin..Restoran Kari Kepala Ikan atau aku lebih suka menyebut Tandoor yg merupakan nama lamanya..

Yaaaa...pack oooo...dekat setengah jam pun tak dapat order lagi...

Ohhh yee...sebelum ini kami pergi beraya ke Kuala Linggi..ke rumah mak si Hanis. Ada tragedi kelakar tadi kat pondok depan rumah tu...hahahahaha

Papan nya dah reput...aku pergi bantai baring..ambik kau..SummerSlammmm!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan