Rabu, 12 Januari 2011

hai kawan-kawan

Alhamdullillah dari dulu hingga kini masih belum pernah aku merasa nikmat menumbuk ,menerajang atau patah-patahkan leher orang lain. Setakat ni segala perselihan faham cepat aku selesaikan supaya tidak melarat hingga mati. Aku tidak akan pernah untuk memeilih kawan yang baik atau jahat untuk aku dan aku lebih selesa jika mereka yang menegur sebelum aku dilabelkan sombong ,maklumlah aku ni pemalu sebenarnya..tetapi jika ada perkara yang sangat penting aku yang akan menegur mereka dengan segera.

Seumur hidup aku, aku hanya lebih banyak berkawan dengan lelaki daripada perempuan kerana perempuan merupakan sesuatu yang amat bahaya bagi aku(nafsu). Bagi golongan perempuan aku terpaksa memilih untuk berkawan. Aku hanya memilih mereka yang mempunyai rasa tanggungjawab yang kuat ke atas kelemahan dan kekurangan pada aku. Sebenarnya mereka ini telah banyak menguatkan keyakinan diri aku yang selalu rapuh ini.

So perempuan semua, aku sangat suka melihat anda semua ketawa dan senyum .,aku sangat susah hati apabila melihat muka ketat 'engkorang'. kalau ada masalah cerita lah..aku boleh selesaikan  insyaAllah ..tak kiralah ko siapa dulu,,tu bukan masalah aku..masalah aku kalau muka engkorang cam ketat an..tak boleh nak cool ngan masalah..
haa lagi satu hal..ngkorang tak payah nak hipokrit bagai buat2 senyum sebab aku bukan kanak-kanak ribena..tengok je aku da tau ngko sakit..
ha,ade lagi..jangan sesekali ingat aku nak adjust ko ke ape..oke...





paham..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan