Ahad, 4 Mac 2012

Selagi Bernafas

Dahulu, sebelum aku menjadi seperti hari ini, di mana aku masih bisa menggenggam beras, di mana aku mampu berlayar sendiri dan di mana hari ini aku tidak bisa lagi menjadi seperti dahulu, segala urusan tuhan permudah kan. Urusan seperti kad pengenalan, passport, perjalanan menjadi mudah dan hari ini, selepas takdir menghentam ku urusan kini bertambah lebih mudah. Al maklum lah, OKU maka semuanya lagi mudah.

Oleh itu, dengan mudah nya aku lulus ujian memandu kereta JPJ setelah sekian lama aku memandu tanpa lesen. Jatuh ke dalam air mata apabila kertas tanda itu menyatakan aku lulus kedua-dua ujian litar dan jalan raya. Alhamdullillah.

Walaupun kita lemah, walaupun kita tak sempurna, walaupun kita gagal, walaupun kita jatuh
Terus kan lah hidup selagi bisa bernafas
Kerana, akhir nya..

Allah s.w.t yang lebih berkuasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan