Ahad, 26 Februari 2012

Catatan Bengang

Bagi aku, selagi sesebuah pendapat itu tidak berbalik kepada fitrah manusia itu sendiri iaitu 'manusia perlukan Tuhan-nya', hujah nya tiada lah sehebat mana melainkan isi-isi yang dah jemu dan muak aku dengar. Aku ada di sini, kenapa mesti kau mengendeng-ngendeng dengan orang-orang 'hot' tu dan aku tak nampak orang yang kau anggap hebat tu jawab apa-apa. Padahal dia sendiri terkejut dengan aku. wahahaha

Sebenarnya, aku nak cerita perkara-perkara bengang ni.

Maaf, aku tak suka di sama-sama kan dengan kau yang kalah dengan 'thinking' orang yang kau nak jilat-jilat tu sedang kan kau tak tanya apa yang aku fikirkan. Tiba-tiba, kau kata....''pandai siot die, tak macam KITA.''  HOI !! Aku memang berpendapat macam tu lah bengong ! Kau yang tak tanya aku ! Jangan masuk kan aku dalam kebudak-budakan kau.

Yang kau ni pula, perasaan tak tentu langit. Dah bertahun kawan, macam adik-beradik dah tapi kenapa tiba-tiba kau nak jadi abang-abang? Tak payah perasan lah bodoh. Kau jalan lurus je lah . Kau tak buat orang, orang tak akan buat kau. Letak je lah diri kau sama rata dengan kawan-kawan kau ni. Hormat sesama sendiri.

Dan yang paling penting, jangan sama kan aku dengan kebodohan kau. Sebelum, pertama kali nya aku aku mengamuk.

hehe


-Astaghfirullah-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan